sâmbătă, 1 august 2009

Cronica de film...


Am vazut cateva filme...desi recunosc...da...abia acum am vazut "Vagabontul milionar", sau "Slumdog milionare". Un film bun, putin fortat dupa parerea mea, dar bun. Mi sa parut ca e cam siropos sfarsitul, dar sunt cateva scene care au o filozofie proprie. Ca atunci cand copilul orb miroase banii si ii recunoaste ca fiind dolari.Mi sa parut una dintre cele mai elocvente scene al filmului, care in esenta cam despre asta a vorbit. Cei care au vazut filmul si au zis ca e romantic probabil nu au inteles continutul.
Am ceva vreme de cand l-am vazut, dar astazi vorbeam cu cineva care imi spunea ca e dulceag. Dulceag mi sa parut filmul lui Pitt, a carui titlu nici nu l-am retinut. Ceva cu "Ciudata (sau Strania) poveste a lui Benjamin Button",( scuzati daca nu e titlul sau numele corect, dar nu am retinut prea bine)
Trebuie sa recunosc ca pe genul actiune am vazut multe filme, dar le-am uitat imediat titlul sau continutul. Am insistat insa sa vad filmul Brangelinilor si mi s-a parut savuros. Povestea era penibila ca si realism, dar femeie fiind cum sa nu imi placa cand cei doi se tavaleau printre darmaturile provocate de armele ascunse peste tot si bine manuite de bunocul de Pitt si bunoaca de Angelina.
Si obligata de nepoata mea, am vazut rahatul de Harry Potter si nu stiu ce aventura ca am inteles ca sunt mai multe serii. Adica stiu ca sunt mai multe pentru ca de fiecare data aud cate jdemilioane a avut incasari.Filmul e o penibilitate, sincer mi-a placut mai mult "Scooby Doo", si cu asta am spus tot :))
Slabiciuni de femeie trebuie sa recunosc, am si cateva filme la care am plans, dar care acum nu imi vin in minte. Doar clasicul, nemuritorul si suuuuuper umedul Titanic. Eram pustoiaca cand l-am vazut si am plans cand l-am vazut pe bunocul (de la acea vreme) de Leonardo murind.
Cel mai recent film vazut , e unul pe care l-am vazut zilele trecute cu o prietena, desigur pentru ca a insistat foarte mult.Plictiseala ne-a impins sa dam drumul la DVD si sa vedem filmul a carui carcasa mi-a adus un zambet. "27 de rochii". Romantic. Genul Catalinei, dar al meu nu prea. Desi mi-a smuls cateva rastete.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu